Tuesday, March 3, 2009

Hadiah Hari Lahir Paling Bermakna..



11 Mac nie mavcam biasala aku menyambut hari ulangtahun kelahiran yang ke 25..sama aje macam2 tahun lepas tiada perbezaan ketara pada tahun nie cuma umur dah makin meningkat. impian pun semakin hampir digapai..cuma tahun nie istimewa sangat sebab aku dapat hadiah paling istimewa daripada seorang isteri..kelahiran Hakim merupakan hadiah paling bermakna sepanjang aku hidup 25 tahun nie..biarla kurang duit, yang penting dapat melihat Hakim membesar di depan mata..Syukur pada Allah..semuanya berjalan mengikut kehendakNYA...

Sunday, March 1, 2009

Foto baby..

Alhamdulillah, semuanya selesai dengan baik. Isteri akupun dah makin ok walaupun dia mengadu sakit juga kadang2, aku faham semua tue.. bila tengok hakim depan mata, rasa saya sangat hati aku. rupanya macam nie la kesakitan yang ditanggung mak aku masa lahirkan aku dulu..besarnya pengorbanan ibu melahirkan dan menjaga kita selama ni..masalah kuning hakim pun dah makin elok..syukur semuanya ok..masa balik memang sayu giler..hakimpun buat perangai menangis dari malam..bila dah balik sini, baru dia ok..agaknya dia tau aku nak balik la tue..kepada kengkawan, nie foto anak aku..kalau ak dah jadi ayah, korang dah jadi pakcik dan makcik.hehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails