Tuesday, November 16, 2010

Selamat Bercuti dan Salam Aidiladha...

sedar tak sedar, rupanya hari ni merupakan hari terakhir persekolahan. banyak benda betul nak settle untuk hari ni...

senarai semak yg aku dapat seminggu lalu betul2 berguna time ni..buku rekod PLBS, buru rekod pengajaran, buku panduan guru, alamat masa bercuti, semua aku dah settle awal2..

cuti ni sku nak kemas kini fail PIBG..Minit mesyuarat Agung yang lepas perlu dikemaskini..tahun depan bertambah lagi tanggung jawab aku..dilantik sebagai Ketua Panitia PSK dengan menjadi guru kelas. dua benda baru yang aku kena belajar daripada cikgu2 lama..InsyaAllah, aku ingat pesan orang tua ku. Kalau kita buat kerja dengan ikhlas, Allah akan permudahkan urusan kita..Amin...

Semoga tahun depan menjadi tahun aku lebih gigih berusaha..kepada kawan2 PISMP-BM yang tamat pengajian tahun ni, tahniah kepada korang..selamat datang ke dunia sebenar perguruan..Salam Aidiladha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails