Friday, February 20, 2009

Akhirnya dapat juga balik..

Setelah 3 hari kelahiran anak sulung yang pertama akhirnya aku dapat jua balik ke kuantan untuk jenguk isteri dan anak buat pertama kalinya selepas berita gembira nie aku dapat 3 hari yang lepas..terima kasih kepada penaja kenderaan iaitu saudara bon kerana memberikan aku peluang menggunakan kenderaannya untuk ke tung ma pagi ni..thanks gak kepada khalid dengan akmal sebab tolong menghantar aku ke tungma pagi nie. walaupun akmal dalam situasi masih nak tido sebab...(xdapat bagitau, sendiri mau ingat.hehehehe)..tima kasih gak kepada kengkawan yang bagi hadiah untuk baby aku seperti marina, musa, akmal dengan khalid..hehehe..jasamu dikenang..kepada yang lainpun thanks gak sebab banyak tolong aku untuk balik kali nie..thanks geng..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails