Tuesday, February 24, 2009

Akhirnya nama ini dipilih...

Semalam bertepatan dengan 23hb Februari, aku pegi daftarkan kelahiran anak aku di Jabatan Pendaftaran Negara..Nasib baik ayah mertua aku tolong tunjukkan jalan sebab tempat tue jauh kat Indera Mahkota...Tak mahalpun kos bayaran pendaftaran, cuma 3 ringgit aje.hehehhe...Setelah difikirkan sedalam2nya akhirnya nama telah dipilih iaitu Muhammad Alfi Hakim Bin Mohd Alfizari...tak sangka dah jadi ayah rupanya aku nie..heheheh..Alfi Hakim tue bermaksud seribu kebijaksanaan..aku harapkan anak aku jadi sehebat namanya..berjasa kepada semua orang dan berguna bila besar nanti..hari rabu nie bersamaan 25 Februari kena bawak Hakim pegi check doktor sekali lagi sebab nak pastikan kuning nya semakin sembuh..so nak tak nak aku tak dapat balik IPKS lagi wat masa nie..rasa berat nak balikpun ada sebab tengok baby comel depan mata..emmmmm..sedihnya nak kena tinggalkan Hakim...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails